Ads

Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta

Video Of The Day:



♥ Warisan - Allahyarham Sudirman

Assalammualaikum! What would u guys say if i say "BEST GILER MMS THIS SEM?" Mesti klakar kan? MMS bukan membosankan kew? hahaha. Mungkin saya sebagai Pembantu Mahasiswa semester ini merasakan bahawa ini adalah MMS yang lain dr yang lain thanks to pihak pengurusan tertinggi UiTM Johor yang Fussy & mengharapkan yang merapek2 dari kami PM2 yang posmo-term sampai pukul 2 pagi, *Sigh* (penat S/U nak buat laporan okeeeey) Majlis perasmian penutup yang seharusnya menjadi "ala Bese2 je" menjadi "Pergh gempak & havoc giler"


Permulaan saya berasa agak ralat kerana diberi tugasan sebagai Setiausaha 1 Minggu Mesra Siswa pada kali ini. Walaupun merasa agak terkilan kerana saya lebih suka menjadi Biro Program & Protokol yang menjadi cabang saya pada semester lepas. (Kecewa tapi Allah ada special present for me!) Alhamdulillah. ;) Tetapi tugasan ku galas dengan sepenuh hati *fuh fuh* akhirnya saya diberi gift yang tak tercapai dek akalku! :p Syukur sangat2, apa gift tu?? bhahaha, takleh bagitahu lah yanggggg itu rahsia saya & Allah Taala.


Yang pasti saya diberi tanggungjawab (ok tak tipu bukan tanggungjwab tapi saje je suke suke) kena edit video gambar pelajar2 baru bersama lagu "Warisan - Allahyarham Sudirman". Syukur sekali lagi mendapat pujian daripada pelbagai pihak! (phewww~ Padahal sikit punya emo kan melayan benda tu depan komputer selama 4 jam untuk edit & masukkan lagu sume2) bhahahaa. Walaupun hasilnya kureng sedikit yelah guna movie maker kan, saya tak pandai guna yang hebat2 punya software, tetapi saya syukur sangat2 ade jugak org puji.... Weee~ *Try lah usha atas tu* hehehee...


Dah abis Majlis Perasmian Penutup kami reramai nyanyi lagu Warisan sekali lagi & 1 Malaysia. Sempat juga menitiskan air mata tatkala mereka melakukan persembahan mengenai bangsa Melayu yang hampir mundur ini. Tertekan & kecewa tetapi saya yakin masih lagi ada anak bangsa yang mahu & mampu meneruskan perjalanan Kehidupan membela bangsa Melayu walaupun VC dah letak jawatan! :'( Sedihhh.... Dah lah tu depa dok p pasang lagu ESQ (Kitaro - Slow Song) Phewwwww!!! TERBAIK KAU MELALAK ATAS TU EYLA, sebaik ade Efa tenangkan. Pastu Abang yang duduk sebelah menambah2 cakap "LALU NIKMAT APA YANG MAHU KAU DUSTAKAN????!!!" bertambah2 sedih la terbayang Pak Fir di mata & ingatan. (sumpah rindu, NAK RECHARGE!!!)


Tgk a quick recap Photo's Of the day:


*Dayad si Sengal*


*Barisan Majlis Tertinggi & Ketua Biro*


*Yunaton* Bhahaha



Sekian Sahaja,
Assalammualaikum....


EyLa



2 Comments!:

Joe_Hans said...

Congratz eton... ;p
sediyh2..gembira jadik pm sem nie.. ;)

Zainatun Adilah said...

betul2!!! tahniah juga kpd mc johan!