Ads

Sumpah Sedih. Huhuhu. Untuk Semua~

Nak cite ni. Sob Sob. X jadi cite ar, just nak gtahu yang eyla ngah sedih. huhuhu... kenapa? usah ditanya kenapa aku berduka. Oh biarkan ia berlalu, hentikanlah menyiksa dirimu. eh ternyanyi lagu fav kekasih ku plak~

Nak minta maaf pada :

1) My mom and Family - Sorry for everything. You guys know why right? huhu.. ;'( I will Help u mom.

2) My Biznes Partner (Ecah) - Wah kamu menangis! maafkan I untuk segalanya. Percayalah bahawa semua yang berlaku pasti ada hikmahnya. Dan daku lepaskan mu pergi. Sorry terlambat tempah lens. Maap3! :'( (Nangis lagi) Sumpah I am so sorry sbb suke bwk korang jalan2 ikot kepalaku yang mengong ini. *sigh* Ngaku~ Harap kita tetap jadi kwn and buke puase same2 di uptown dengan gembiranya tanpa ada yg bermasam muka.

3) My B - Sorry b, selalu susahkan u dengan perangai I yang ngade2 ni. Kadang-kadang terase yang I ni tak sesuai dengan u. huhuhu. Terima kasih sebab selalu sabar dengan kerenah i yang macam2. Marah tak kena tempat, temper, gedik. U je yang boleh tahan dengan sikap I. (Now I know) *sigh* lagi

4) My Best Friend (Efa) - Sorry jugak! I Jahat, kenapa dijodohkan berkwn dengan u yang mulia dan baik ini? *sigh* sumpah sedih. huhuhu.

5) Teman-teman Ecomal ku yang lepak di NR Center sampai kul 12 (Boss, Daus and Nala) - Guys sorry lambat hantar assignment presentation Ecomal dan present yang entah ape2 ntah kat depan khalayak ramai. Boss maaf x dapat join korang a day before presentation walaupun dah msg byk kali. (Bersalah *sigh*) Boss maaf juga tadi teremo kat kelas OM, percayalah bahawa eyla tidak memarahi kwn2ku ini tetapi eyla sedang memarahi diri sendiri kerana menjadi seorang yang begitu tidak berguna kepada semua orang (*sigh* sigh*).

6) Biznes Partner (Waras dan Mizi) - Maaf terlambat bagi statement maybank. Kekangan masa menjadi penghalang berserta ada je aral untuk ke maybank. (Tak berguna sungguh perempuan ini) huhuhu.

7) Lecturer OM ku, Hj Ros Hasri - Hj Ros maaf tadi tak pay attention dalam class. Saya menangis kesedihan kenapa saya tidak mampu untuk membuang perasaan sedih serta kecewa saya berkaitan perkara lain dan menumpukan perhatian kepada kelas yang sedang diajar di hadapan. Saya seorang yang gagal di situ. Di mana perbezaan soal peribadi dan belajar eyla??? Bangkit sayang!

8) Dato' Saipolbahari - Maaf saya dan efa tidak dapat ke acheh untuk program kemanusiaan. Maafkan kami tiada pasport dan mungkin tidak sempat untuk mengadakannya. Maaf dato' Jakarta dan lagu dato' akan saya siapkan secepat yang mungkin!

9) Customer2 Contact lensku - Maaf semua atas kelewatan penerimaan contact lens anda semua. *sigh* banyak perkara yang kena ku fikirkan sehingga terlupa msg customer yang lens mereka sudah berada di tanganku! Maaf kwn2, terima kasih atas sokongan semua~

10) Diri sendiri - sorry babe buat kau terluka harini. Maaf sgt2!
GET BACK TO THE TRACK EYLA!!!!!!!!!!!!!!

*Sigh* Saya Penat!

Bye kawan-kawan. Terima kasih kerana sudi membaca. :')


This Too Shall Past....

Xoxo,
♥ EyLa




1 Comments!:

Anonymous said...

bawak2 bersabar yaw.
(even takk tauu apa2,nak cakap mcm tu jugakk)


---
ingt nak tego kakak smlm kat upptown, tp, mcm takk de mood jekk muka kakak.