Ads

Ringkasan dan Bingkisan Hati

Assalammualaikum,

Actually tak tahu nak taip ape, tapi nak keep updated editor tulis skit2. :)


"TUHAN"
-WALI BAND-


Tuhan Dengarkan Aku
ku Memohon Kepadamu
Kuangkat Tanganku
Kulafaskan Lidahku
Menyebut Namamu Tuhan


Tuhan Lihatlah Aku
Kuberserah Kepadamu
Kuletakkan Keningku Bersujud Padamu
Ampuni Dosa-dosaku


Tuhanku Jangan Ambil Nyawaku
Sebelum ku Dekat Denganmu
Tuhanku Siapkan Duniaku
Tuk Nanti Tiba Akhiratku


Berapa Nikmat Yang Tlah Kau Beri
Berapa Yang Tlah aku Ingkari
Masih Pantaskah Sujudku Padamu
aku Malu aku Malu


Memang malu dengan Allah,
Saya Jahil, Sombong & Bongkak. :(
Anda?


Salam Semut,
♥ EyLa

1 Comments!:

Nor Atiqah said...

hi eton. oppsss.
perhaps call you eyla lebih sweet. ;)
akhirnya terasa juga nak komen di belog anda. dan keep writing lah babe. Suka baca ur style of writing.
keep it up okay =)