Ads

Saya Sibuk. (Padahal Malas)

Assalammualaikum. :)

Saya sibuk. Alasan mudah bagi saya utk tidak mengupdate blog. Tidaklah, saya malas kerana celcom broadband tak bayar lagi slalu online kat library sebab wireless situ laju, tapi x buka belog langsung. :p Maafkan saya teman2 belog. Dilihatnya saya sengaja tidak update belog sebab saya masih lagi keliru dengan diri saya. (Keliru pehal pulak dah?) hahaha. Setelah dua bulan, saya kembali ke arena belog walaupun saya langsung tak bace buku lagi untuk subject final IB saya pada 5hb ni. T_T abah and mummy pun dah bising2 coz "ni balik rumah nak main internet ke nak study?" tidak!! Soalan cepu semas. lol. tapi saya selamba nya berkata "Ala lek ar mak, we are super brilliant, we only study previous night before the exam" hahaha. (Ni sebenarnya pages dari facebook, amik dari situ sahaja, tiada niat membangga diri) bhehehe..

Lalu saya sedang sibuk mengupload cerita korea, jepun dan taiwan di satu web yang best gile. But u have to have megaupload account di mana abg i yang tersayang (Weekkk ;D) dah beli account to for 1 month. Happy sebab dapat donload. Die kata account tu satu bulan RM40, LAYAnnnnn. Nak download punya pasal kan? Ni link die:


Hehehehe, oh sekarang saya ade belog pakaian. Jenguklah. Nama die (Serious Fashionistah) SFN Boutique. Jenguk2lah dan nyatakan apa pendapat anda. Belog tu aspire dari kesayangan saya terhadap industry fashion dunia. Nak berniaga cari duit kan? Jadi saya harapkan positif feedback dr anda semua yah!Dalam belog itu juga saya ada sediakan link download cerita drama korea dan akan diupdate lagi kelak. Selain itu business geo lens saya pun masih kekal di sana dan planning dalam jangka masa panjang ingin membuka boutique sendiri, Insya-Allah.

OK enough tentang belog! Nanti saya update lagi keh! :D Salam


P/S: Asal lah ayat kau arini skema gile. hahaha.


Yang tetap cinta Belog Die,
♥ EyLa

0 Comments!: