Ads

Anda Semua Memang Drop Dead Gorgeous!


Helo helo! Salam. :) Nak tunjuk u all satu gambar dari Majalah NONA keluaran terbaru:


*Faham2 nak buat ape kalau x nampak*


LIKE MOTHER LIKE DAUGHTER wehhh! Gila anak you cantik kot Datin Seri. Mesti ramai yang terpikat. Indahnya ciptaan ALLAH. :') Super Fine. Bertuah si tuan punya badan kan? Hm, nak lagi?

*Faham2 nak buat ape kalau x nampak*

You guys pon super cantik!!! Bertuah sang suami. Eh, kalau perempuan yang puji perempuan tu cantik, hah, memang cantik lah dik oi! Setuju? Di situ stated: "Penampilan Muslimah Buat Kami Lebih Dihormati" Syukurlah! Tapi kawan lelaki saya cakap itu = tabaruj: berhias secara berlebihan. Ya mungkin itu pendapat seorang kawan lelaki. Apa-apa pun, ALLAH maha sempurna dan suka pada kecantikan. :)

Sebenarnya tips untuk cantik ada satu je, Yakin dan Percaya pada Diri Sendiri. Kalau dah yakin dan percaya, pakai apa pun nampak cantik setuju tak? Tapi haruslah ikut batas2 nya betul tak? Kebahagian ada pada diri anda sendiri. 


Orang yang memperoleh nikmat-nikmat ALLAH hendaklah dia mempertahankan dengan cara bersyukur, memeliharanya dengan cara mentaati ALLAH dan menjaganya dengan sifat tawadhu', agar nikmat-nikmat itu terus berkesinambungan.


Lalu bersyukur lah dengan kurnia ALLAH. Yang baca entry ni tentu ada mata kan? Ayuh ucap Alhamdulillah! Yang tulis blog ni pasti ada tangan kan? Cepat ucap Alhamdulillah kerana kita tidak tahu bila akhir masanya kita mampu mengucapkan syukur kepada ALLAH atas nikmat kurniannya di mana sahaja, pada bila-bila masa. Cepat angkat tangan, ucap ALHAMDULILLAH! :) Bersyukur pada-MU Ya ALLAH.




Salam Sayang,

 

1 Comments!:

izaanirfan said...

Rasulullah SAW bersabda "Sesungguhnya Allah SWT tidak melihat kpd rupa dan hartamu tetapi Allah SWT melihat kpd hati dan amalmu." - H.R. Muslim -

akhlahlah dengan pakaian taqwalah yg paling cantik itu :)