Ads

Dan Pemenangnya ialah.....

.SALAM.


Setelah diadili oleh 5 orang jury bertugas yang amat terkenal dan masyhur dalam kalangan kawan2 saya (Siapa? Rahsia!), maka sukacitanya anda adalah pemenang bertuah kami iaitu:


KATEGORI WANITA

Taddddaaaaa...



KATEGORI LELAKI


Kamal Effendi


Kategori Keluarga @ Anak-anak

Puan Suzie


Para pemenang sila contact saya untuk tuntuan hadiah di:

agashi.eila@gmail.com


P/S: Nak tahu saya bagi hadiah ape? Tunggu!


Hmmm, anyway saya ucapkan ribuan jutaan terima kasih kepada mereka yang telah menyertai contest saya pada kali ini. Oh kepada gadis2 cantik yang telah  menyertai saya punya contest, saya akan contact anda semua untuk satu sesi photoshoot di studio ataupun outdoor (bergantung) untuk line clothing SuriAyla Collections yah!


 Juga pada couple dan suami isteri, anak2 anda yang telah sudi menyertai contest saya, saya akan arrangekan satu hari di mana "COUPLE SHOOT" akan diadakan bagi menghargai kesudian anda menyertai contest saya ini. :) 


So stay tuned & jangan lupa berikan saya contact details anda semua secepat yang mungkin.


Para pemenang yang gagal menghubungi saya untuk details anda, kemenangan anda akan ditarik semula & saya akan consider mereka yang lain pula.


Sekian terima kasih! :)



JUTAAN TERIMA KASIH!



13 Comments!:

NARDtheNERD said...

congrats to all the winners. :))

Ayu Zarina said...

alhamdulillah...rezeki saya menang..
jap lagi saya emailkan details..

gee said...

kenapa saya tak boleh masuk contest ini?

Mama Zharfan said...

tq sbb sudi pilih me as one of winners
congrats to the other 2 winners :)

me dh email my details :)

aza shafiza said...

waaa.....cikgu zarina menang lg....

Nur Suaidah Bachok said...

pergh superb ah ada shoot :D

farah said...

congrats sume ;)

Rohani Hashim said...

tahniah buat semua...hehehe xde rezki akak..xpe xpe...

sheila said...

peserta yang tak menag pun boleh dapat photoshoot?/ bestnya..tapi kena tunggu saya balik belajar dulu lah ea..hehe..cuti raya cina saya balik la..hehe..excited

miho amyra said...

tahniah kepada sumer pemenang ! ! !
=)

Anonymous said...

WHOA! menang O.o

like seriously? *still in shock*

TQSM to the judges. kim slm semua jury! will email the details to you :D

TQ TQ TQ TQ TQ SOOOOOOOOO MUCH. First time join in a contest and win. Pertama kali join pertama kali memang. *sorry kalu terlebih excted*

:DD

Cikgu Siti said...

congrate

Mama Zharfan said...

salam,
nak tanya, hadiah utk contest ni u dh pos ker? sbb i belum terima hadiahnya..

seingat i, u pernah mention hadiah misteri (cash & voucher)--correct me if i'm wrong. thanks yer
i dh email u utk follow up..anyway, my email is : suzie284@yahoo.com