Ads

Peneman Setia Semester Ini. Jangan Noti2 yah?

Salam.

Semester baru telah membuka tirainya. Oleh itu selaku pelajar masscommunication yang kuat mengomel dan membebel dengan sukacitanya saya mengisytiharkan semester ini saya ada 7 subjek untuk ditempuhi! Pada yang tidak tahu saya adalah pelajar sepenuh masa jurusan 13 jurus communication di mana major saya ialah Instructional & Latihan. 
(Ala yang dok uruskan training2 sana sini kat mana2 tu! Tak tahu g google)


The nama-nama list ialah (Ala-ala zizan tu):


1. Principle of Advertising 
(okay nanti I lagi expert tentang Nuffnang dari anda semua) Bhhahaha. XD


2. Marketing Communication 
(Fine fine rasa macam ulang balik benda ni beratus kali dah. Menyesal tak buat exception dolu2)


3. Effective Speaking 
(Aik? Tak cukup effective lagi ke I speaking slama ni? oh u mean dalam English eh? OKay okay!)


4. Graphic & Creative Design 
(Okay baguih gila, pasni boleh buat header yang lebih mantop dan cun lagi. Bhahaah)


5. Sociology 
(Okay marilah kita bersocio di loji! Eh bukan eh?)


6. Principle of Translation 
(Dulu punyai cita-cita nak jadi translator! Oh yeah inilah masanya!!)


7. Principle of Broadcasting 
(Insya-ALLAH nanti kita jumpa lagi yah Maria Tunku Sabri? Bhahaha. Sumpah geli hati!)


Hahahaha, semua blajar principle2 je! Alhamdulillah sem ni tayah amik KO lagi. Selamat berkawad pada kawan2 yang ambil KO tahu! :D

Juga pada sahabat MC226 (Soul Survivor) - Communication Instructional & Training saya, AYUH kita maju ke hadapan. Buang yang keruh & ambil yang jernih. Saya sudah maafkan kesilapan anda semua dan saya sangat berharap anda maafkan segala kesalahan saya juga okeng? :)


Tambahan kepada seluruh pelajar warga UiTM mahupun Universiti2 lain di seluruh pelosok Malaysia, SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH semua! XD


Semoga semester baru membuka peluang kepada kita semua untuk mencari atau membina potensi diri ke arah menjadi insan yang berguna pada masa hadapan kelak! Insya-ALLAH. (Wah ayat PM nih weh!) hahaaha


Jadi tunggu apa lagi?  

AYUH KITA BERSAMA-SAMA mencapai kegemilangan! :))




2 Comments!:

Zainatun Adilah said...

will do will do!

radin fadli said...

anda membuatkan penerangan subject dgn begitu menarik hahaa