Ads

LookBook? Lihat Muka tu apa pulak? Adakah Bakal Penganti Facebook?

.Salam.

Hey guys how are you doing? Ceh konon2 speaking! :p


Hahahaha. I'm doing great. Lecturer semester ni semua hebat2, sporting2. Hopefully, dapat 4 flat semester ni. Tapi kena put much effort lah kan? 


NO PLAYING AROUND EYLA! :D


Kan konon2 azam tahun ni nak jadi stylish fashionista kan? Ceh poyo nak mampus, konon2 bajet hot tapi yang Hype nye pun bukannya ramai pun. :'p


Jadi sebab konon2 effort nak jadi poyo dan inspire others tu lebih kan, jadi I decide untuk open up my own LookBook Account, ceh konon2 boleh dapat inspirasi pastu dapat upload gambar2 baju pelik yang I pakai. Denggg!! 



LookBook ni bukan pengganti facebook yer, dia hanyalah sekadar tempat bagi orang2 yang cintakan fashion mencapap dan mencari inspirasi terbaru yang hangat di serata dunia. Harap Maklum Terima Kasih! :')


Jadi ayuhlah beramai2 ke Account LookBook.Nu saya yang beralamat di:



Hehehee. cewah cewah baru 2 hari bukak dah 8 fans. 


8 JER EYLA? Loser ar you! :p


Takpe takpe positif, ala esok2 tu jadi lah 18 kan? Oraite lah dari takde lamsung? :D


Tol tak? hahaha. Jadi pada sape2 yang ada lookbook tu, saya menyeru supaya anda menjadi fans saya, Hype style2 saya walaupun hodoh (takpelah kritikan pun saya terima dengan seikhlas hati), bagi saya Love yang kaler pink tu kan. Jadi boleh lah saya lebih bersemangat nak mencapap kat LookBook plak pasni. Boleh kan kan kan? :D


Ceh loser lagi merayu! Damn, lantak pi lah you Eyla. :P


Hahahaha, dah malam, esok sekolah kelas pagi. kena bangun awal2 yer anak2 tahu! Jangan buli mak sampai kena kejut guna air semata2 nak suruh anak2nya pergi sekolah menuntut ilmu kasi mak ayah hidup senang. Aisey, teringat pengalaman sendiri kan? :D



Rindu plak zaman skolah-skolah dulu. :')

2 Comments!:

Saidatul Noor Farhana said...

i want to be one of it..:)

farah said...

babe..my fren sorg pon ad lookbook gak hehe