Ads

WOW!! Miss Malaysia Pahang 2010! Jap? Ke MISS BAPOK 2010? -.-'


Assalammualaikum


Nak puke ni. Sumpah horrid! Hahaha. Korang ni masalah ler. Saya bukan diskriminasi ye tapi kan tapi kan sumpah rasa geli ow! Knp saya geli? 
Tengok ni:




Hahaha, geli, nak gelak pun ade. Ape nak jadi kan? Hah ini lah saya nak habaq! Mana lelaki2 budiman semua dah bertukar menjadi wanita anggun? Kihkih~

Dunia Dunia, doa mohon dijauhkan Malaysia dari segala bala bencana hasil daripada masalah2 seperti ini, Amin~



Jangan lupa baca entry ini: Surat Buat Lelaki Budiman




 ♥

9 Comments!:

javanese DOVE ! said...

erk?

sherah said...

gilA!

NARDtheNERD said...

camana boleh ada suami??
aiyaaaa.

**::CIKNUURUL::** said...

siap ade suami???,.ya Allah,mntak jauh bnde2 gni,.plak tu ade arts yg mnykong,.aduii,.

ibu_Arifa said...

perghhh...cun melucun tul. tak sangka sampai buat pertandingan mcm ni. siap ada suami tu yg tak tahan tu.

moga kita2 yang tak terlibat ni dijauhkan dari bala bencana Allah..aminn.

zazaw said...

memang gila !

grOundnUt said...

nGeeeee........

♣dya aien♣ said...

eyla..
dya da tgk vid ni kt fb tadi..
mula2 rasa mcm wow punyala cantek dorg tu..
then rasa nk tegelak jek sbb mcm haish dah laen macam pulak..
last jadi pelik sbb tba2 bole ada suami..errrr..konfius skejap..
=/

Rizha. said...

gila lahhhh.
ramai cantik kot. huhu.
ada yg dh xtaw nak beza laki ke perempuan. haha.
siap ada husband. WOW !

alahai, dunia dunia.
tanda nak kiamat.