Ads

Vlog: Dating sama Ben Ashaari & Crew 1tube.my


Assalammualaikum & Hello everyone!!


Entry kali ni nak kasi semua jeles sikit. Hehehe. Haritu ingat saya post teaser teka siapa mereka? Oh well yeahhhhh saya dating sama Ben Ashaari dan juga 1tube untuk vlog "Santai Bersama Ben Ashaari"


Hehhee sapa tak kenal abg Ben kan? Famous male blogger yang ada 16 ribu followers! Dia memang baik, peramah, suka membantu. Hihihi. Suppose kami buat dalam bentuk interview tapi tapi crew 1tube suruh buat sorang2 dulu. Hihihi. Nak tgk video abg Ben promo:


                

Oh Abg Ben badan ketul2! :p


Jadi saja jelah konon2 borak ngan Abg Ben kata nak buat vlog juga di twitter. Tak sangka pulak dia setuju! Hehehe. Lalu inilah hasil daripada dating kami di Taman Tasik Titiwangsa tempoh hari:


                

Oh my Gucci, muka berkilat (eh salah Moist ok) pastu lemau semacam je! Ish3. 


Alhamdulillah baru sehari viewers dah nak dekat 600. Hikhik. (Bangges kejap) Tapi santai dengan abg Ben memag best dan awesome. Dia tak kedekut ilmu, sentiasa lekat sama HTC Desire di tangannya sebab nk hupdate blog dengan mudah. Memang salute sama dia. ;)

Anyhow, Jutaan Terima kasih kepada Abg Ben dan crew 1tube sebab bg peluang pada saya untuk featured dalam ruangan "Santai Bersama Ben Ashaari" You guys rock my world and SUPER AWESOME!
 Psstt, Abg Ben dating juga dengan salah satu band indie Malaysia yang baru nak naik. Nak tahu siapa?
TUNGGGUUUU~


Gambar sekitar tempat kejadian:




See you next entry, dabai!! ;)


P/S: Oh teringin nk jadi model? Klik here.


4 Comments!:

Ben Ashaari said...

tqq eyla.. insyaAllah ... :)

ALIA SHUHAIMI said...

ceh ceh, jealousy adik tgk! Btw, akak ckp sebijik macam Yuna! :)

^ Uncle Syaf ^ said...

salam, aiii ade tengok video kamu kat 1tube..

uncle nak tanye boleh tak vblog ni kite buat rakam video sendiri then kite publish kat 1tube atau youtube?

boleh ke kalau personal video untuk blog yang uncle buat uncle publish macam tu dan letak title vblog uncle syaf bla bla bla.... plz reply :)

Tasha said...

baru layan vlog u tadi...... congratulation.u happening..... best2!!! pas ni leh la upload bnyk2 lagi video dalam 1tube ea...