Ads

Wordless Wednesday 3: Bajet Hebat!


Assalammualaikum!




*Sila Klik gambar buat tumbesaran otak*



ETON? Wohooo! Mekasih awak! :')


P/S: Tajuk title adalah buat saya tau. Peace. #EhTerasaKe?




10 Comments!:

Adila Amalyna said...

Orang cantik memang banyak yang cemburu. Toksah layan Kak Eton! ;)

Miss Ff said...

*sigh* bukan semua orang suka kita. Beauty is in the eyes of the beholder.

AffyZailany said...

Ohhoyy kak tun! Haha kelakar nya! Mungkin dia model lah kaktun! Apa2 pun teruskan shj perjuangan anda itu! Hehee ;)

AffyZailany said...

Ohhoyy kaktun! Kelakar nya! Hahaha mungkin dia model yg unik lah kaktun. Ahaha apa-apa pun teruskan perjuangan anda itu! Hehee ;)

reena said...

Sheessshhhh some people. Sabo je lah.

zOeY zAu YaH said...

abaikan saja.

fierapirot said...

jelesla tu kak eton cantik..meyh nak cepuk org tu...hehehe

Gee Jalil said...

andaikan komen2 sedemikian ibarat langau...kira akak terer ar sbb dia sampai ada masa nak belek2, tenung2 muka akak...(kata tak unik tapi tengok gak)... org camni sebenarnya insecure....ckp kat dia...sudah2lah...

Miss Kira said...

skirt tu comey!! beli di mana ya?

IEQAH said...

wehhh jgn dlyan org itu..

Just love the way u are :)