Ads

AmanWan - Maria Elena versi Lelaki?


ASSALAMMUALAIKUM


Aahaha. (awal2 dah gelak) Semalam daku gelak tak ingat dunia gara2 mamat ni. Dia memang kelakar dan awesomeee! Nak tahu siapa? Lai lai mari layan video parody iKLan Gengster dia...



HAHAHAHAHA. kelakar kan kan?


Ada lagi, yang ni memang betul Aaron Aziz. Sumpah mamat ni kalau ku jumpa ku lempang dan tak kering gusi mendengar kelakarnya...



HAHAHAHA, lu memang Aaron Aziz lah Bro!



Yang ini pun kelakar! Hahaha, memang dunia media baru sekarang.



Hahaha, tolonglah bagi mamat ni glemer! Produk UiTM seh dia ni, wa bangga sama lu bro. keep it up!! Cepat gi usha video2 dia di YouTube!



P/S: Maria Elena versi lelaki? Noteddddd! hahahaha




3 Comments!:

cik Q said...

kahkahkah . serius lawak .
theeee thanks sis kongsi vid ni . ngeee lawak3 .

sherah said...

babe dia uia bukan uitm hehe.roomate bf i :)

Radin Fadli said...

aman budak uia la eyla =)