Ads

Penaik nafsu syahwat?


ASSALAMMUALAIKUM


Orang g terawih aku hupdate blog. Cait. Hehehe. Apa khabar semua? Tup tap dah seminggu kita berpuasa kan? Macam mana puasa semua? Lately puasa cepat sakit perut, pening kepala migraine ada tak korang? Well if korang ada penyakit2 cenggini memang elok lah kan dapatkan ubat yang sesuai di bulan ramadhan yang mulia ni. Tak perlu makan hanya sapu je. Meh saya kenalkan anda kepada satu ubat yang wangi dan saya gunakan sekiranya sakit-sakit badan, pening kepala, serabut di kala tengok chinese2 makan depan anda. hehehe. 


Perkenalkan:


Jerslin oil. Sumpah gilos minyak ni terbaik dari ladang. Dah lah wangi. hehehe.
Nak tahu khasiatnya:


Dalam penghasilan JERSLIN OIL, tiada sebarang bahan digunakan dan ini menjadikan JERSLIN OIL selamat digunakan oleh pelbagai peringkat umur.
JERSLIN OIL telah disahkan halal oleh JAKIM.

JERSLIN OIL hanya untuk kegunaan luaran badan sahaja. JERSLIN POWER OIL adalah minyak serbaguna, semua dalam satu. Mengurut badan dengan menggunakan JERSLIN OIL adalah sangat baik, terutamanya untuk mengurut wanita lepas bersalin.

Penggunaan JERSLIN OIL tidak hanya terhad untuk mengurut sahaja, minyak ini juga boleh digunakan untuk mengubat penyakit-penyakit dalam badan. JERSLIN OIL boleh digunakan dengan kerap kerana tiada kesan sampingan ke atas pengguna.

Sebagai minyak serbaguna semua dalam satu, JERSLIN OIL mempunyai banyak kebaikan dan khasiat yang hanya akan dirasai dan diketahui jika anda menggunakannya.

Oleh kerana banyak kegunaannya dan harga yang sangat berpatutan, disarankan setiap keluarga memiliki sekurang-kurangnya 1 botol di dalam rumah. Untuk persediaan kecemasan, JERSLIN POWER OIL adalah pilihan yang sangat tepat.


Hah, jadi ape lagi? Kalau lenguh2 badan tu sakit sakit semua ape lagi, dapatkan sebotol. Juga kepada mereka yang telah berkahwin, produk ini adalah sangat recommended kerana........ (baca tajuk) hm paham2 jelah! Hahaha..


Dapatkan produk ini yang asli/tulen di talian:
Puan Suriaton
(0122005229)

atau boleh lah like fanpage ini:


Hehhee cepat dapatkan sebotol untuk kegunaan kecemasan! xD


Sorry title tak semengah sikit di bulan ramadhan ni. Saja nak suruh semua baca. :p

P/S: I will always love you.




0 Comments!: