Ads

Good Luck untuk Peperiksaan Terakhir bagi semester ini!


Assalammualaikum


Hihihi, rasanya masih belum terlambat untuk saya mengucapkan selamat berfinal bagi yang menduduki examination esp my fellow classmates (MC226S2A), my UiTM friends and my friends!!! Do your best dan ingat jangan lakukan perkara2 seperti ini ketika di dalam dewan peperiksaan:



Tido di dalam dewan peperiksaan. Oi! Jangan psycho orang sebelah reti tak? Kau telah membuatkan kami merasa, alahai ngantuknya jugak or Pergh sumpah terror (bukan terrorist) sebab dah siap! (#ehyeke?) Hahahaha.



Uiiii! Memang melampau kan menipu gini? (Cam best jgk idea ni, kikiki) Hoi hoi, Masya-ALLAH apa nak jadi ni meniru2 ni? Nanti tak berkat apa yang kita belajar wei... Ish3, tak baik punya. (Kalau jeling2 tiba2 ternampak jawapan tu xpe, dimaafkan) kui3!



Stress? Ala chill lah babe, it is not the end of the world! (Padahal dalam hati aku pun cuak gak weh esok dah start paper, ade dua paper lak tu! Advertising & Translation, please be nice to me alright darling?) Jadi saya baru nak fokus2 gila2 babi study kat rumah yang laptop di sebelah mata dengan facebook dan twitter yang menjadi penggoda nombor satu pelajar2 di seluruh dunia ini! Arghhh, HANTU!!!!


Jadi sekarang lakukan perkara seperti ini:



Stay positive! I can do it, I can do it, I can do it! Say it out loud in your heart and it will, Insya-ALLAH automatically absorb into your brain and you can do the paper well donely. (Betul salah tu tak tahu lah kan? Yang penting korang dah lakukan yang terbaik! Ganbatte Kudasai!!!)



Yang paling penting ialah berdoa dan sentiasa tawakal kepada ALLAH. :) Jangan lupa sebelum masuk dewan pekse tu baca doa banyak2, langkah kaki kanan dan mulakan dengan bismillah Insya-ALLAH, ALLAH akan membantu kita menjawab soalan2 tersebut dengan baik. :)



Amin Ya Rabbal Alamin! 



So GOOD LUCK PEOPLE!!



P/S: Don't aim for success if you want it; just do what you love and believe in, and it will come naturally.
- David Frost -



 

3 Comments!:

Nana said...

Good luckssssss ! :)

Anonymous said...

tq eyton shumell....selamat berjuang tuk kamu jua..

Efa Shaari said...

mcam mcam gae orng menipu kan..hihihi....yg tak kantoi...xpe...tp yg kantoi..azab ooo...