Ads

Hampir dirogol dan Video Clip Lucah?


Assalammualikum & Hye semua.



Lately ni macam2 kisah yang berlaku. Kes simbah asid, kecurian, pembunuhan, rompakan bersenjata (okay sumpah menambah cerita kan?) over sadisssssss!!! Terbaru kisah cousin ku yang dipukau oleh individu yang telah mempermainkan mereka yang berniat murni untuk mencari pekerjaan, mencari rezeki halal tetapi malangnya mereka niat murni mereka telah diperkotak-katikkan oleh individu sialan yang menganiaya mereka sehingga kehilangan HP iphone 3GS, Xperia, nokia cikai! 


Nak tahu lebih lanjut? Sat lagi I bagi korang link. Tapi sebelum tu I wanna share something, a secret that no one knows but I harap perkongsian ini akan membuatkan kita especially wanita lebih berhati2 apabila berada di mana-mana. Okay?



Kisahnya begini....


Masa tu aku ingat lagi, aku form 5. Memang habit lah kot kan pergi rumah auntie aku yang duduk sebelah rumah je dengan rumah aku untuk menonton DVD atau berangan jadi penyanyi dengan berkaroke di rumah beliau. Hari itu indah seperti biasa. Aku balik umah, tuka baju sekolah semua aku terus ambil fail yang ada CD2 lagu-lagu best kemudian ke rumah makcikku dengan girangnya.


Pintu grill ku buka dan pintu kayu juga ku buka. Hmmm, lepas tu aku yang sengal ini telah mengunci pintu grill dengan mangga. Lepas tu ku tutup pintu kayu dan berlari masuk apabila ku sedari ada seorang mamat memandang tepat ke arahku dengan memegang laptop auntieku. Timbul kepelikkan di hatiku.. "Mak Uteh punya laptop rosak ke? Kena hantar service?" Aku tak fikir ape dah, aku dah speechless, hati dah berdegup kencang macam nak pengsan. Mesti ada sesuatu yang tak kena ini.


Kemudian aku start menjerit "MAK PENCURI!!!" sekuat hatiku. Mamat itu kemudian panik lalu laju laju dia tutup mulutku dan memelukku dari belakang! Dia mula menjerit menyuruh aku ke ruang tamu dan menarik badanku! Ape lagi, datang satu kekuatan untuk melawan mamat itu, aku memijak kaki dia sekuat hati dan mengigit tangannya yang "EWWW, berminyak dowwww!" sekuat hatiku. Aku lari sekuat hati dan membuka pintu kayu tersebut sambil menjerit "MAK PENCURI!!!" Mamat itu kemudian menghempas pintu tersebut sekuat hati dan menarikku ke dinding. 


Sedar bahawa niatnya untuk mencuri akan dihidu oleh makku, pencuri panik itu kemudian menarik rambutku dan menghentak kepalaku ke dinding sebelum lari entah ke mana. Aku dalam keadaan menggigil gagahkan diri berlari memanggil makku sambil menjerit "PENCURI mak, pencuri!" ade ke mak aku ingat yang ada orang jerit sebab kena kejar anjing. -___-'



Adoi pengalaman yang menakutkan. Nasib baik aku tak ikut kata dia, kalau tak mungkin aku kena ikat? Kena RAPE? Ya ALLAH, terima kasih kerana masih memeliharaku. :) Lepas tu biasa lah buat report polis semua. Aku bersyukur sangat tiada pape yang berlaku. Harapnya pencuri tu insaf ye bukan macam ni:





Tiba-tiba masa tulis ni aku dikejutkan dengan video clip gampang lakonan Shah Jazle dengan Prema Yin. MACAM SIOTT!!!




Hahaha, minah tu macam pondan. Horny?
HOLY SHIT! This is SUCK dude!

To Shah Jazle: Sorry no more respect to you. 
To the Singer (Prema Yin): WHO THE HELL ARE YOU?
To the Director (Gambit): You sure you can reshape Lady Gaga Malaysia? 

OH MY, This is NUTS!



Hhahahaha, kelako pun ade, Amarika beno, nampak beno nipunye! :p


Malas nak kecoh lebih! Ape komen korang?


Hihihihi. Ni blog link kisah sedaraku yang dipukau:





Ape-apa pun kepada kaum hawa, anda dinasihati agar sentiasa berhati-hati dan melengkapakan diri dengan at least sedikit ilmu pertahanan okay sayang-sayang semua?


Okay GOOD NIGHT! :)




8 Comments!:

Radin fadli said...

patut u tangkap gambar pencuri tu, kata kat dia, pose, pose,

shafiqabdshukor said...

pergh.. pengalaman tu..
selamat x de pape terjadi

Datin NurulSyazwanie said...

i'm not respect shah jasle anymore. ;(

murnimahyum said...

prema yin tu bkn islam.
tp yg wat video ni MOSTLY islam kn...
manusia akhir zaman~~~

just sassy said...

ok..hilang respect kt shah jasle..mnt gler kot kt dier..='(

muhamadzul.net said...

shah jaszle dari dulu dah tak minat.. dengan jantan jambu2 ni..haha

video klip lagu xder saper ke tapis?
jangan harap la nak kuar tv video ni..haha..

Jom lawat blog saya zulfitry.com

Botak said...

perghh., ganas., punyai kudrat untuk melawan lagi., hahaha.. :))

Unknown said...

nasib ko kuat gigit tangan pencuri yang berminyak tu..